Merhaba Next.web.tr Misafiri! Forum Sitemize Hoşgeldin.

Sitemize üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz.

or Kayıt ol

19500HD cıs da sinyal yok

hayaliisim

0
Üye
4 Kas 2011
5
0
1
Dostlar; benim 19500 HD 2 gündür kafayı yedi.Stanbayda iken açınca yeşil lamba yanmıyor ve de sadece kırmızı yanıyor.Böyle oluncada Uydu açılmiş görüldüğü halde sinyal yok vede görüntü yok.Menü bütünüyle açık.Her ne yaptımsa görüntü olmadı.Uyduya 2,69U yükledim olmadı 2,80 yükledim olmadı.Bu durum nasıl düzeltilir.Dostlardan yardım bekliyorum.
 

azerisat

0
Üye
16 Kas 2012
113
0
16
Baku
[email protected]

Dostlar; benim 19500 HD 2 gündür kafayı yedi.Stanbayda iken açınca yeşil lamba yanmıyor ve de sadece kırmızı yanıyor.Böyle oluncada Uydu açılmiş görüldüğü halde sinyal yok vede görüntü yok.Menü bütünüyle açık.Her ne yaptımsa görüntü olmadı.Uyduya 2,69U yükledim olmadı 2,80 yükledim olmadı.Bu durum nasıl düzeltilir.Dostlardan yardım bekliyorum.


next service e-mail atmani tavsiye aderim [email protected]

Battalgazi Mh. Basra Cd. No:16-22 34935 Sultanbeyli \ İstanbul TR

T: +90 216 592 98 00
 

asetin

0
Üye
19 May 2013
10
0
1
Next 19500 SUPERIOR 37107450NTBO2863 Seri Nolu Uydu alıcım 03-03-2013 günü
arıza yaptı Sinyal ve görüntü gitti cihazı arkadan kapatıp açtınmı sinyal
yayın geliyor çok kısa süre sonra gene gidiyor yani bazen 10 saniye bazen
1 dakka veya 2-3 dakika gibi arıza bu 04-03-2013 günü Aydın'da yetkili servisi
ÇağrıElektronik'e gittim oda İstanbul'a gönderdi cihaz 27-03-2013 günü İstanbuldan
yapıldı diye geldi maleserf gittiği gibi geldi Arıza giderilmemiş aynı gün tekrar Aydın'da ÇağrıElektronik'e gittim olmamış dedim usta tekrar kendiside kontrol etti
tamam dedi tekrar İstanbul'a gönderelim ve aynı gün yani 27-03-2013 tarihinde tekrar
istanbul'a servise gönderildi yaklaşık 1 ay sonra cihaz geldi şu ana kadar kullandım
12-06-2013 günü gene aynı arızayı yaptı tekrar servisine gittim gene istanbul gidecek
dedi ne gariptir 3-5 ay içinde aynı ariza doğrusu Next gibi dünyaca ünlü bir servise
yakışmayan ya teknik elemanları birşey bilmiyor yada insanları müşteriyi artık adam yerine koymuyorlar uydulu yaşama şahsen ben Next'le başlamıştım başka cihaz tanımazdım açikcası
bundan böyle şahsım ve çevrem için next ürünleri bitmiştir bundan böyle başka marakalar
aramak zorunda kaldım bu cihaza ödediğim parayıda sanki kayıp ettim veya Next'e bağışladım
varsayacağım yaşadığım bu sıkıntılar beni böyle bir açıklama yapmak zorunda birakmıştır
şu andan itibaren bahsini ettiğim Next 19500 SUPERIOR'uda gözden çıkardım.
 
Üst