Pazarlama dergisi Marketing Türkiyenin gençler arasında yaptığı Cool Markalar araştırmasına göre Türkiyenin en cool GSM operatörü %58,8 ile Turkcell oldu.
35 milyon müşterisini daha iyi anlayarak onların ihtiyaçlarını daha hızlı karşılamak için çalışan Turkcell, gençler tarafından Türkiyenin en cool GSM operatörü seçildi. Pazarlama dergisi Marketing Türkiyenin imza attığı Cool Markalar araştırmasında Turkcell %58,8lik beğeni oranıyla açık ara lider oldu.
Gençlerin havalı bir şeyi betimlemek için kullandıkları cool kavramından yola çıkan Marketing Türkiye için Cool Markalar araştırmasını Roamler Türkiye gerçekleştirdi. Sunduğu yaşam tarzıyla hedef kitlenin gönlüne girmeyi başaran markaları belirleyen ve bu yıl ikinci kez yapılan araştırmada, Turkcell geçen sene de olduğu gibi yine liderlik koltuğunu bırakmadı. Roamler Türkiyenin mobil uygulaması üzerinde, crowdsourcing yöntemiyle gerçekleştirdiği araştırmaya katılanların yüzde 83ü 15-34 yaşları arasındayken, en baskın yaş grubunu yüzde 30 ile 20-24 yaş aralığındaki kullanıcılar oluşturdu.
Çok geniş bir kitlenin memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve sadakatini sağlamak için en ileri teknolojiyi, avantajlı fiyatlarla sunan Turkcell, Türkiyenin gençlik kulübü gnçtrkcll ile de gençlerin ihtiyaçlarını tek bir kanaldan karşılıyor. Gnçtrkcll ile dünya çapında da merak uyandıran projelere imza atan Turkcell, sadece gençlere özel olarak sunduğu ürün, hizmet ve kampanyalarla fark yaratırken gnçtrkclllilerin de kalbini fethediyor.
35 milyon müşterisini daha iyi anlayarak onların ihtiyaçlarını daha hızlı karşılamak için çalışan Turkcell, gençler tarafından Türkiyenin en cool GSM operatörü seçildi. Pazarlama dergisi Marketing Türkiyenin imza attığı Cool Markalar araştırmasında Turkcell %58,8lik beğeni oranıyla açık ara lider oldu.
Gençlerin havalı bir şeyi betimlemek için kullandıkları cool kavramından yola çıkan Marketing Türkiye için Cool Markalar araştırmasını Roamler Türkiye gerçekleştirdi. Sunduğu yaşam tarzıyla hedef kitlenin gönlüne girmeyi başaran markaları belirleyen ve bu yıl ikinci kez yapılan araştırmada, Turkcell geçen sene de olduğu gibi yine liderlik koltuğunu bırakmadı. Roamler Türkiyenin mobil uygulaması üzerinde, crowdsourcing yöntemiyle gerçekleştirdiği araştırmaya katılanların yüzde 83ü 15-34 yaşları arasındayken, en baskın yaş grubunu yüzde 30 ile 20-24 yaş aralığındaki kullanıcılar oluşturdu.
Çok geniş bir kitlenin memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve sadakatini sağlamak için en ileri teknolojiyi, avantajlı fiyatlarla sunan Turkcell, Türkiyenin gençlik kulübü gnçtrkcll ile de gençlerin ihtiyaçlarını tek bir kanaldan karşılıyor. Gnçtrkcll ile dünya çapında da merak uyandıran projelere imza atan Turkcell, sadece gençlere özel olarak sunduğu ürün, hizmet ve kampanyalarla fark yaratırken gnçtrkclllilerin de kalbini fethediyor.