Neler yeni

NewWave mini HD web bağlantı sorunu

Kenanovic

New member
Üye
Katılım
3 Eyl 2017
Mesajlar
8
Beğeniler
0
#1
Arkadaşlar öncelikle hepinize selamlarımı iletiyorum.

Ben haziran ayında Istanbul Karaköyden NewWave mini HD uydu alıcısını aldım. Anca kullanmak şimdi nasip oldu.

Cihaz gayet iyi çalışıyor, türksat uydu kablosunu taktığımda sinyal çok iyi ve kanalları izlyebiliyoruz.

Fakat SATTUBE TV'yi kullanmak istedim ama imkansız. Internet bağlantısı yok diye " No connexion " yazıyor.

Menüde ağ ayarları bölümünde çok sorun yaşıyorum. Internete bir tuürlü bağlanmadım. Sizde benim gibi sorun yaşadınız mı ?

Wifi bağlantısını seçtiğimde hiç bir Wireless çıkmıyor. Yenile'ye basıyorum hiç bir şey olmuyor. Manuel denediğimde farklı bir menü çıkıyor, orada Altyapı veya Ad Hoc diye birşeyler yazıyor, kafam çok karıştı.

Uğraşmaktan bıktım, kendi kendime dedim ki o zaman Ethernet kablosu bağlarsam hemen olur (LAN kablolu).

Gidip mağazadan USB ETHERNET adaptör aldım. Taktım, yine birşey olmuyor. Ayarlardan yine birşey anlayamadım.

Normalde mesela TV veya başka cihaz olsun; Ethernet kablolu bağlantıyı taktığımda hemen internete bağlanır hiç bir ayar sorun yaşamadan cihazımı kullanırım.

Sizce cihazda sorun mu var ? Ben mi yapamıyorum ?

Bana yardımcı olurmusunuz lütfen. Ben yurtdışındayım ve karaköye cihazı götürmem şu anda imkansız.

Resim çektim ama yollamak buradan imkansız. Mail adresinize yollayabilirim.

Teşekkürler.

Kenan
 

murat5038

New member
Üye
Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Web sitesi
forum.kaspersky.com
#2
htt p://ww w .next.web.tr/showthread.php/15619-NewWave-Mini-HD-Sattube-V9-07-21-21-07-2017-Yaz%C4%B1l%C4%B1m%C4%B1.html
htt p://ww w .next.web.tr/showthread.php/15620-NewWave-Mini-HD-V7-06-24-25-07-2017-Yaz%C4%B1l%C4%B1m%C4%B1.html
Yazılım güncellemelerini kontrol edin ilk önce. Uygun olan ile güncelleyin.

Linkte olan boşlukları sil.

Usb wireless cihazınız MT-7601 chipsetli olması gerekli. Harici cihazları göremeyeceğinden wireless yapılandırması yapamazsınız. Uydun donanımı taktığınızda ekrana bildiri mesajı gelecektir donanım takıldı gibi ağ bağlantılarından bu şekilde wireless şifrenizi girip internet bağlantısı sağlamış olacaksınız.
 

Kenanovic

New member
Üye
Katılım
3 Eyl 2017
Mesajlar
8
Beğeniler
0
#3
Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Kontrol ettim.

25.07.2017 yazılımı yapmam gerekiyor evet.

Sizin bana yolladığınız linktekilerini uygulayıp size tekrar döneceğim.

Fakat yazmaya unutmuşum, sizin bahssetiğiniz USB Wireless LAN adapter zaten takmıştım (ethernet kabloyu denemeden önce) ama yine hiç bir ağ çıkmıyordu...

Bakalım yeni yazılım ile ne olacak

Kenan
 

murat5038

New member
Üye
Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Web sitesi
forum.kaspersky.com
#4
sizin bahssetiğiniz USB Wireless LAN adapter zaten takmıştım
Taktığınızda yukarıda dediğim uyarıyı verdi mi bunu cevaplamadınız? Vermediyse tanımamıştır. Verdi ise wifi ağını görmüyorsa modem ile veya uzaklığı ile alakalı bir durum söz konusudur. Tabi Wifi adaptörünün anteni de ekim gücünü etkileyen faktörlerdendir.
 

Kenanovic

New member
Üye
Katılım
3 Eyl 2017
Mesajlar
8
Beğeniler
0
#5
Murat bey haklısınız. Cihazın kutusunun üstünde yazıyor : MTK-7601 USB Wi-Fi AYGIT İLE KABLOSUZ AĞ BAĞLANTISI.

Bana cihazı satan hiç bu konuda detay getirmedi.

Benim evde elimde SAMSUNG USB WIRELESS LAN ADAPTER var ama onun chipseti farklıdır. Onu mesela Tv'ye takıyorum genelde.

Vallah şimdi iki seçenek var. Ya bir tane MTK-7601 Chipsetli Wi-Fi AYGIT alıcam veya bu cihazı internet üzerinden burada Fransada satarım. Istanbula gittiğimde bir dahaki cihaz için aldanmam :)

Teşekkürler Murat bey

Kenan
 

murat5038

New member
Üye
Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Web sitesi
forum.kaspersky.com
#6
Cihazı satan kişi satmaya bakar fazla bilgi sahibi olmazlar :D Maalesef Samsung olanlar uygun chipsete sahip değil. Aliexpress gibi yerlerden veya internette bahsedilen chipsete sahip cihaz alabilirsiniz fazla pahalı değiller.