Neler yeni

Next Minix HD Tango EMU ve FreeShare Aktif Etme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yigit_Bjk

New member
Üye
Katılım
25 Eki 2015
Mesajlar
4
Beğeniler
0
#22
Şifreli kanalları nasıl izleyebilirim? Biss Key, Emu Key? Emu Key'i nasıl aktif edebilirim. Paket mi satın almam gerekiyor?
 

selçuk1988

New member
Üye
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
22
Beğeniler
0
#24
Arkadaşlar next tango ya son yazılımı yükledim fakat youtube da sunucu hatası veriyor niye böyle
 

huso86

New member
Üye
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
4
Beğeniler
0
#25
cumleten iyi geceler arkadaslar next tango cihazim var almanyadan ulusal kanallari izlemek istiyorum
iptv yukledim sunucu hatasi yaziyor youtube video izleyemiyorum önceden izliyordum youtube suan oda gitti cihazin acemisiniyim simdiden tekkurler
 

macomen

New member
Üye
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
4
Beğeniler
0
#26
slmlar,
arkadaslar cihazi bu sene 9. aydan Trden getirdigimde böyle bir freeshare özelliginin oldugunu bilmiyordum. freeshare özelligini aktiv yaptim astra ve hotbirtteki yayinlar acildi lakin bu TKGS özelligi benim hic hosuma gitmedi,mesela türksatta hazir kanal listesinde bizim avrupadan izleyemedigimiz hd yayinlar öncelikli.bu deaktiv yapabilirmi? kanal düzenlemeyle bunlari silmek istiyorum TKGS uyarisi aliyorum.ayrica bu TKGS nedir?gereklimi.bi arkadas aciklarsa memnun olurum.

saygilar
 

Karbon

Administrator
Yönetici
Administrator
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
7,097
Beğeniler
1,178
Konum
İstanbul
#27
slmlar,
arkadaslar cihazi bu sene 9. aydan Trden getirdigimde böyle bir freeshare özelliginin oldugunu bilmiyordum. freeshare özelligini aktiv yaptim astra ve hotbirtteki yayinlar acildi lakin bu TKGS özelligi benim hic hosuma gitmedi,mesela türksatta hazir kanal listesinde bizim avrupadan izleyemedigimiz hd yayinlar öncelikli.bu deaktiv yapabilirmi? kanal düzenlemeyle bunlari silmek istiyorum TKGS uyarisi aliyorum.ayrica bu TKGS nedir?gereklimi.bi arkadas aciklarsa memnun olurum.

saygilar
TKGS ozelliğini kapali olarak ayarlayin,

TKGS nedir ?
http://www.next.web.tr/konular/4362-Turksat-Kanal-Guncelleme-Sistemi-TKGS-Nedir.html
 

habib_723

New member
Üye
Katılım
23 Ara 2015
Mesajlar
74
Beğeniler
0
#28
Ustalarım ya benim cihaza sadece 1 aylık freeshare vardı ve doğrusu çok güzle bir şekilde kanalları açıyordu ya süresi çoktan bitti ya nedne sadece 1 ay tek verdi bu kondua bilginiz var mı bazı arkadaşlara 1 yıl verdiği söyleniyor... Cihazım next minix tango hd
 

macomen

New member
Üye
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
4
Beğeniler
0
#29
slmlar,

arkadaslar bendeki cihazdaki (tango+)gshareyi aktif yaptim,astra ,hotbirtteki yayinlar sorunsuz aciyor,fakat gec aciyor ve kirilma var.sizdede aynisimi ? karsilastirma yapmak icin diger gigabluequadplusta kullandigim cline satirini cihaza girdim.arada baya fark varmis,demekki diyorum bedava serverin kalitesi bu kadar oluyormus.

saygilar
 

salman.d

New member
Üye
Katılım
19 Eki 2015
Mesajlar
7
Beğeniler
0
#30
merhaba
abi ben yeni güncelleme yaptim hersey gitti
yukarida gösterdigi gibi server ayarlari yerine FTP ayarlari yaziyor ne yapmam lazim yardim edermisiniz
 

habib_723

New member
Üye
Katılım
23 Ara 2015
Mesajlar
74
Beğeniler
0
#32
Kardeşim freeshare sende kaç ay devam etti veya ne kadar sürecek tarihler bellimi senin chazda bana freeshare 1 ay verdi sadece...
 

dima381

Machina3D VIP Clup
Machina3D VIPClup
Katılım
19 Eyl 2013
Mesajlar
47
Beğeniler
0
Konum
Azerbaycan
#33
Hocam Tango plusta adultu acma baglama islemi yapsamda kapaya bilmedim lutfen yardimci olun onceden tesekkurler.
 

the-rock

Member
Üye
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
68
Beğeniler
3
#34
Mrb yaklaşık iki yıldır bu cihazı almış bulunmaktayim freeshare özelliğinin olduğunu bilmiyordum aktif yaptığım da şimdi kanalları acar mi herhangi bi sorunla karşılaşır miyim
 

the-rock

Member
Üye
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
68
Beğeniler
3
#38
Next firması FS konusunda çok sorunu olan bir firma değil. Forumda yönetici üstadlar daha detaylı biliyordur ama herhangi bir süre sıkıntısı olmadı bu zamana kadar. Teknik aksaklıklar dışında.
Anladım hocam teşekkürler onlardan da detaylı bi bilgi alırız umarım
 

the-rock

Member
Üye
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
68
Beğeniler
3
#39
Hocam bişey daha soracam önceden yayınlanan yazılımlarla cihazın yazılımını guncelledim daha freeshare özelliğini kullanmadım bu guncellemelerden olumsuz etkileniyor mu bunu öğrenmek istiyorum
 

the-rock

Member
Üye
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
68
Beğeniler
3
#40
Next minix hd tango freeshare ozelligi

Mrb arkadaşlar 2014 yılından beri bu cihazı kullanmaktayim çıkan yazilim guncellemeleri de yapıyorum freeshare ozelligi olduğunu bugünlerde farkettim süre konusunda herhangi bi sorun yaşar miyim ve bu guncellemelerden etkilenmiş midir ??
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...