Merhaba Next.web.tr Misafiri! Forum Sitemize Hoşgeldin.

Sitemize üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz.

or Kayıt ol

Şahenk, CNBC-e`yi satıyor!

collo1

0
Moderator
11 Ocak 2012
5,012
12,272
113
ALMANYA
Discovery Communications, Doğuş Yayın Grubu ile stratejik ortaklık kuracak. Discovery Networks CEEMEA Başkanı Kieli, CNBC-e kanalının satın alınması gibi yeni yatırımlarımız ile Türkiye’deki faaliyetlerimiz yeni seviyeye ulaşacaktır" dedi.

Dünyanın bir numaralı ücretli TV programcısı Discovery Communications, bugün Türkiye’nin özel sektörde lider medya şirketlerinden biri olan Doğuş Yayın Grubu ile stratejik ortaklık kurmak üzere anlaştığını duyurdu.


Bu ortaklık ile Discovery, Türkiye’deki kanal sayısını 13’e çıkarmanın yanı sıra reklam verenlere de daha geniş ve etkin bir portföy sunarak Türkiye’de faaliyet gösteren lider uluslararası medya şirketi pozisyonunu da güçlendirmiş olacak.

Bu duyuru Discovery’nin, 2012 yılında yerel ofisini açmasını, Türkiye’deki tüm büyük ücretli televizyon platformlarına yayılmasını, yerel reklam satışının faaliyete geçmesini ve kanal portföyüne sürekli yatırım yapmasını içeren, pazardaki etkileyici büyüme sürecini takip ediyor.

Foreks'in geçtiği bültene göre, Discovery Networks CEEMEA Başkanı ve Genel Müdürü Kasia Kieli, “Türkiye, Discovery olarak 17 senedir çok önem verdiğimiz bir pazar. Bu 17 yılın sonunda ülkenin önde gelen uluslararası yayıncısı olmaktan büyük gurur ve mutluluk duyuyoruz. Discovery’nin küresel başarısı her zaman güçlü yerel takımlar oluşturmak ve yeni fırsatları değerlendirerek ana pazarlarında etkinliğini büyütmeye dayanmaktadır. Reklam satış temsilciliğinin Doğuş Yayın Grubu’na verilmesi ve CNBC-e kanalının satın alınması gibi yeni yatırımlarımız ile büyüyen işbirliğimiz sayesinde Türkiye’deki faaliyetlerimiz yeni bir seviyeye ulaşacaktır” dedi.
 

collo1

0
Moderator
11 Ocak 2012
5,012
12,272
113
ALMANYA
Discovery Communications Türkiye’de Doğuş Yayın Grubu ile stratejik ortaklık kuracak.

Dünyanın bir numaralı ücretli TV programcısı Discovery Communications, bugün Türkiye’nin özel sektörde lider medya şirketlerinden biri olan Doğuş Yayın Grubu ile stratejik ortaklık kurmak üzere anlaştığını duyurdu. Bu ortaklık ile Discovery, Türkiye’deki kanal sayısını 13’e çıkarmanın yanı sıra reklam verenlere de daha geniş ve etkin bir portföy sunarak Türkiye’de faaliyet gösteren lider uluslararası medya şirketi pozisyonunu da güçlendirmiş olacak. Bu duyuru Discovery’nin, 2012 yılında yerel ofisini açmasını, Türkiye’deki tüm büyük ücretli televizyon platformlarına yayılmasını, yerel reklam satışının faaliyete geçmesini ve kanal portföyüne sürekli yatırım yapmasını içeren, pazardaki etkileyici büyüme sürecini takip ediyor.

Discovery Networks CEEMEA Başkanı ve Genel Müdürü Kasia Kieli, “Türkiye, Discovery olarak 17 senedir çok önem verdiğimiz bir pazar. Bu 17 yılın sonunda ülkenin önde gelen uluslararası yayıncısı olmaktan büyük gurur ve mutluluk duyuyoruz. Discovery’nin küresel başarısı her zaman güçlü yerel takımlar oluşturmak ve yeni fırsatları değerlendirerek ana pazarlarında etkinliğini büyütmeye dayanmaktadır. Reklam satış temsilciliğinin Doğuş Yayın Grubu’na verilmesi ve CNBC-e kanalının satın alınması gibi yeni yatırımlarımız ile büyüyen işbirliğimiz sayesinde Türkiye’deki faaliyetlerimiz yeni bir seviyeye ulaşacaktır” dedi.

DISCOVERY COMMUNICATIONS KİMDİR?
Discovery Communications 220’den fazla ülkede toplam yaklaşık olarak 3 milyar aboneye sahip dünyanın bir numaralı gerçeğe dayalı içerik sağlayan medya kuruluşudur. Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science ve Investigation Discovery liderliğinde ABD’li ortak teşebbüsü OWN: Oprah Winfrey Network’ü de içeren yayın ağı ile Discovery, insanların meraklarını gidermek için çalışmaktadır. Discovery aynı zamanda Avrupa, Pasifik Asya, Orta Doğu ve Afrika’da yayınlanan ilk spor eğlence grubu Eurosport International’in çoğunluk hissesine sahiptir. Discovery ayrıca okullar için hazırlanan eğitim ürünleri ve hizmetlerinin lider sağlayıcısıdır ve ödüllü seri K-12 dijital ders kitabı dahil olmak üzere birçok farklı dijital medya hizmetinin sahibi ve uygulayıcısıdır. 16 Discovery markası; Orta ve Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da 109 ülkede yaklaşık 504 milyon kişiye 20 farklı dilde yayın yapmaktadır.
 
Üst