Merhaba Next.web.tr Misafiri! Forum Sitemize Hoşgeldin.

Sitemize üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz.

or Kayıt ol

AÇILIŞTA İNTERNET BAĞLANTISI SORUNU

yusufyuxel

New member
Üye
29 Ara 2022
3
0
1
Merhaba, next 64 satın aldım 3-4 ay önce ama aldığımdan beri bir türlü verimli kullanamadım, her açılışta internet bağlantısı yok/koptu gibi bir uyarı veriyor, ayarlardan internet bağlantısına girdiğimde altta bağlı yazıyor, çıkıyorum ve iptv yi tekrar açıyorum bu sefer girmiş oluyor. İnternet bağlantısı hatası 1 aydır var, ondan önce de kanal listesi güncellenemedi gibi bir uyarı veriyordu, şu an o yok.

yazılımı güncellemeyi denedim, fabrika ayarlarına dönmeyi denedim olmadı, static ip vermeyi denedim o da işe yaramadı. forumdan güncel yazılımı (v1289) usb ile yükledim yine işe yaramadı.

Eski stabil bir yazılımı yüklesem düzelir mi? yada ne yapmam gerekiyor.
 

radyonextstar

Active member
Üye
30 Eki 2021
88
108
33
next müşteri hizmetlerini arayın next 64 ürünümü servise göndermek istiyorum deyin cihazı bir kutu içinde gönderirken kucuk bir not kagıdı da koyun kagıda cihazdakı sorunları yazın cihazi mng kargo ile gondereceksiniz fırma mng kargo ile çalışıyor müşteri hizmetleri mng kodu verecek size cihazı ücretsiz mng kargo ile servise gönderiyorsunuz istanbula cihazdaki sorunları gideriyorlar her şeyini ayarliyorlar 1 yıllık iptv uyeligide koyarlar cihazı size gönderiyorlar cihazı alırken mng kargo ya ucret bile ödemiyorsun bunları dedigimiz gibi yapın. yada 2071 cihaz alın saygılar
 

Sansar Selim

Moderator
Yönetici
Moderator
4 May 2020
839
717
93
Merhaba, next 64 satın aldım 3-4 ay önce ama aldığımdan beri bir türlü verimli kullanamadım, her açılışta internet bağlantısı yok/koptu gibi bir uyarı veriyor, ayarlardan internet bağlantısına girdiğimde altta bağlı yazıyor, çıkıyorum ve iptv yi tekrar açıyorum bu sefer girmiş oluyor. İnternet bağlantısı hatası 1 aydır var, ondan önce de kanal listesi güncellenemedi gibi bir uyarı veriyordu, şu an o yok.

yazılımı güncellemeyi denedim, fabrika ayarlarına dönmeyi denedim olmadı, static ip vermeyi denedim o da işe yaramadı. forumdan güncel yazılımı (v1289) usb ile yükledim yine işe yaramadı.

Eski stabil bir yazılımı yüklesem düzelir mi? yada ne yapmam gerekiyor.

Hocam donanımsal bir problem olup olmadığını buradan bilemeyiz ama öncelikle cihaza son yazılımı yükleyin. Yüklü ise 4.seçenekten fabrika ayarına alın. Modeminizin arayüzünden kanal ayarı yapmanızı da tavsiye edeceğim. Hangi modemi kullanıyorsunuz onu da bilmiyorum ama bulunduğunuz ortamda çakışma yapmayacak 2.4GHz Wi-Fi'nin kanalını bilgisayardan taratarak en uygununu seçin. 2.4GHz'de çakışma yapmayan en iyi kanal 1-6-13'tür. Benim modemimde de kanal 13'e ayarlıdır. Kanal Genişliği ise 20MHz'dedir. Dinamik kanal kullanımım için bu ayarları tercih ediyorum. Next Amigo Plus'tan tutun da Next 2000 serisi ve JetStream'da dahil yıllırdır hiçbir cihazda bağlantı kopması yaşamadım bu ayarlarda. Bu ayarlardan sonra cihazı internete bağlayıp tekrar bir deneyin. DNS ve VPN kapalı olursa daha stabil olacağını düşünüyorum.
 

yusufyuxel

New member
Üye
29 Ara 2022
3
0
1
4. seçenekten fabrika ayarlarına nasıl oluyor hocam? çok aşina değilim bu cihazlara.
 

radyonextstar

Active member
Üye
30 Eki 2021
88
108
33
cihazin üzerindeki internet söket yeri yani cihazın üzerindeki internet baglantı söket yeri arızalı olabilir biz de de 2000 HD var cihaz internete baglanıyor baglanmıyor surunu vardı servise gönderdik internet söket yerini degiştiler tüm ayarlarını yaptılar 1 yıllık ta iptv süresi verdiler bu işlemler cihazın garantisi bitmiş halde yaptılar sonra bize gönderdiler bir kez daha diyorum size servise gönderin cihazi hocam fabrika ayarlarına doneyim saglıklı bir cözüm elde edemesiniz servis incelesin tamam
 

Sansar Selim

Moderator
Yönetici
Moderator
4 May 2020
839
717
93
4. seçenekten fabrika ayarlarına nasıl oluyor hocam? çok aşina değilim bu cihazlara.
Fabrika ayarına geldiğinizde seçenekleri görürsünüz hocam. Büyük ihtimal Wi-Fi kanalınızdan kaynaklı. Modem arayüzünden kanalı değiştirin.

cihazin üzerindeki internet söket yeri yani cihazın üzerindeki internet baglantı söket yeri arızalı olabilir biz de de 2000 HD var cihaz internete baglanıyor baglanmıyor surunu vardı servise gönderdik internet söket yerini degiştiler tüm ayarlarını yaptılar 1 yıllık ta iptv süresi verdiler bu işlemler cihazın garantisi bitmiş halde yaptılar sonra bize gönderdiler bir kez daha diyorum size servise gönderin cihazi hocam fabrika ayarlarına doneyim saglıklı bir cözüm elde edemesiniz servis incelesin tamam
Next 64'te Ethernet Portu bulunmuyor. USB Wi-Fi ile internete bağlanıyor.
 

yusufyuxel

New member
Üye
29 Ara 2022
3
0
1
Arkadaşlar, teknik servise telefonla ulaşabilen var mı? ne whatsapptan cevap veriyorlar ne telefondan. gönderdik cihazı, ne dönüş var ne cevap, mail gönderdim ona bile dönmüyorlar. Nasıl ulaşırız?
 
Üst