- 19 Haz 2016
- 8,533
- 148
- 63
[h=2]PC oyunculuğunun ölmediği, bir kez daha kanıtlandı.
[/h][FONT="]Geçtiğimiz yılın en iyi oyunlarından olan [FONT="]The Witcher 3: Wild Hunt hatırlayacağınız üzere, neredeyse alınabilecek bütün ödülleri almıştı. Blood and Wine gibi başarılı içerik paketleriyle desteklenen oyun, hala oynanmaya ve [FONT="]satın alınmaya devam ediyor olacak ki, 10 milyon barajına epey yaklaşmış.[/FONT][/FONT]
InfoShare 2016 festivalinde [FONT="]Artur Kurasinski tarafından yapılan bir röportaja katılan CD Projekt REDin CEOsu Marcin Iwinski, oyunların satışları hakkında sorulan bir soruya,[FONT="] The Witcher sersinin, genel olarak 20 milyon sattığı ve bu rakamların neredeyse yarısını son oyunun oluşturduğu cevabını verdi.[/FONT] Özellikle The Witcher 3: Wild Huntda herhangi bir kopya koruma sistemi bulunduramadıklarından da bahseden ünlü isim,[FONT="] istendiği takdirde oyunun bir hafıza kartıyla paylaşılabileceğini ama buna rağmen insanların bu yöntemi tercih etmediklerini[/FONT] ve 10 milyona yakın bir satış rakamına ulaşabildiklerini yeniledi.[/FONT]
Bu arada The Witcher 3: Wild Huntın[FONT="] en büyük satış rakamlarının PC platformunda olduğunu, hatta Steam üzerinde neredeyse 2 milyona ulaştığı da verilen bilgiler arasındaydı. Üstelik bu rakamlara GOG üzerinden yapılan satışlar da dahil değil. Verilen bu bilgiler ışığında, [FONT="]oyunculara çile çektiren kopya koruma sistemlerinin aslında bu kadar da gerekli olmadığını ve PC oyunculuğunun kesinlikle ölmediğini söylesek çok da yanılmış olmayız herhalde.[/FONT] Açıkçası konsol ömürlerinin kısalması ve bilgisayar gibi konsollara da yükseltme sistemlerinin yolda olduğunu düşünürsek, (PlayStation NEO gibi) [FONT="]PC platformunun ilerleyen günlerde daha da güçleneceğini bekleyebiliriz. [/FONT]Ayrıca, yaklaşık yarım saat uzunluğunda olan röportajın, tamamına da buradan ulaşabilirsiniz.[/FONT]
[/FONT]
[/h][FONT="]Geçtiğimiz yılın en iyi oyunlarından olan [FONT="]The Witcher 3: Wild Hunt hatırlayacağınız üzere, neredeyse alınabilecek bütün ödülleri almıştı. Blood and Wine gibi başarılı içerik paketleriyle desteklenen oyun, hala oynanmaya ve [FONT="]satın alınmaya devam ediyor olacak ki, 10 milyon barajına epey yaklaşmış.[/FONT][/FONT]

InfoShare 2016 festivalinde [FONT="]Artur Kurasinski tarafından yapılan bir röportaja katılan CD Projekt REDin CEOsu Marcin Iwinski, oyunların satışları hakkında sorulan bir soruya,[FONT="] The Witcher sersinin, genel olarak 20 milyon sattığı ve bu rakamların neredeyse yarısını son oyunun oluşturduğu cevabını verdi.[/FONT] Özellikle The Witcher 3: Wild Huntda herhangi bir kopya koruma sistemi bulunduramadıklarından da bahseden ünlü isim,[FONT="] istendiği takdirde oyunun bir hafıza kartıyla paylaşılabileceğini ama buna rağmen insanların bu yöntemi tercih etmediklerini[/FONT] ve 10 milyona yakın bir satış rakamına ulaşabildiklerini yeniledi.[/FONT]
Bu arada The Witcher 3: Wild Huntın[FONT="] en büyük satış rakamlarının PC platformunda olduğunu, hatta Steam üzerinde neredeyse 2 milyona ulaştığı da verilen bilgiler arasındaydı. Üstelik bu rakamlara GOG üzerinden yapılan satışlar da dahil değil. Verilen bu bilgiler ışığında, [FONT="]oyunculara çile çektiren kopya koruma sistemlerinin aslında bu kadar da gerekli olmadığını ve PC oyunculuğunun kesinlikle ölmediğini söylesek çok da yanılmış olmayız herhalde.[/FONT] Açıkçası konsol ömürlerinin kısalması ve bilgisayar gibi konsollara da yükseltme sistemlerinin yolda olduğunu düşünürsek, (PlayStation NEO gibi) [FONT="]PC platformunun ilerleyen günlerde daha da güçleneceğini bekleyebiliriz. [/FONT]Ayrıca, yaklaşık yarım saat uzunluğunda olan röportajın, tamamına da buradan ulaşabilirsiniz.[/FONT]
[/FONT]