Neler yeni

Arama sonuçlarınız

  1. T

    Bein Digiturk Modül

    Bilgi alabilir miyim ?
  2. T

    Satılik Next 2000 hd internet machina

    Ürün satıldı konu kapanabilir .
  3. T

    Satılik Next 2000 hd internet machina

    Açıkçası kablolu kullanacağım için wifi anteni başta almadım stabilite açısından kablolu kullandım freeshare i temmuza ayının sonuna kadar devam etmektedir kendi kullandığım ücretli iptv serverdı o da 6 aylıktı zaten şubat ortasında bitiyor.
  4. T

    Satılik Next 2000 hd internet machina

    Arkadaşlar cihazım çok temizdir kumandasını bile jelatine sarıp kullandım bu süreçte zira titiz biriyimdir zaten :) 2018 temmuz ayında teknosadan almıştım fazla kullanmadığım ve odama smart tv aldığım için satılıktır ücreti 230 tl dir.Kutusu dahi tertemiz durmaktadır.Resimleri gün içerisin de...
  5. T

    Next 2000 HD Minix Internet Machina 15.11.2018 Tarihli TEST Yazılımı (V.1744)

    Merhabalar konu dışı ama ustalara birşey soracağım cihazıma iptv listesi yüklerken yükledğim 3-6 bin kanallı liste ise seçip ok lediğimde donuyor öle kalıyor şuan izlediğim 1800 kanallı bi ip tv servisi onu yüklerken sıkıntı olmuyor neden acaba ? Eski sürümlerde de aynı sıkıntı oluyor
  6. T

    Next 2000 HD Minix Internet Machina Kullanıcıları Buraya 2

    Benide eklerseniz sevinirim temmuzdan beri kullanıyorum :)
  7. T

    Next 2000 HD Minix Internet Machina IPTV Kullanımı ile ilgili Bilinmesi Gerekenler.

    Sen böle deyince baktımda benim yayıncı sağlam yayınlar orjinaldeki gibi şükür 5 aydır skıntı yaşamadım derbilerde bile inş ta yaşamam :) her yayıncıdan fiyata aldanıp yayın alınmamalı diye düşünüyorum dediğinizi çok yapıyorlarmış hocam
  8. T

    2000 HD Mini Cihazda Kanal Silinmesi Sorunu Yaşayanlar:

    Dostlar forumda yeniyim şimdiden kusura kalmayın kafama takılan birşey cihaza usb den liste aktarmak istediğimde kullandgım server 1800 kanal ama misal başkasından test alıp atmak istediğim 3-4-5 bin kanallı seçip tıkladğımda cihaz aynı ekrand akalıyor donuyor neden acaba ?
  9. T

    2000 HD Mini Cihazda Kanal Silinmesi Sorunu Yaşayanlar:

    İks tarihi gene tanımsız oldu xpanel hatası devam ?
  10. T

    Next 2000 HD Minix İnternet Machina FREE SHARE (ÜCRETSİZ SERVER) Aktif etme

    Bu iks de kanalları izlemek için hotbird çanağımı lazım ? Sadece internet yetmiyor mu ?
  11. T

    Next 2000 HD Minix Internet Machina 19.09.2018 Tarihli TEST Yazılımı (V.1735)

    Yükledim iks tarihi düzeldi şükür davşanlarda geldi :) ip tv de kanal isimleri hala aynı bir de xpanel gene skıntılı ama url mi değişti diye düşünmüyor değilim
  12. T

    Next 2000 HD Minix Internet Machina 19.09.2018 Tarihli TEST Yazılımı (V.1735)

    Son yazılımdan önceki 4-5 sürümüde yükledim hep aynı oldu ama ilk fırsatt dediğin şekilde dediğin sürümü yüklücem inş hallolur üstadım
  13. T

    Next 2000 HD Minix Internet Machina 19.09.2018 Tarihli TEST Yazılımı (V.1735)

    Ne yaparsam yapayım xpanel bağlantı sorunu veriyor eski yazılıma döndüm gene aynı güncellemeden önce sorun yoktu ikincisi tavşan bölümü boş birley çıkmıyor üçüncüsü ise iptv bölümünde listeyi aktarıyorum kanal isimlerinin önüne -1 yazısı geldi pc de vb telde sorun yok isim knusunda yeni oldu bu...