Neler yeni

Next Minix Amigo HD USB Bellek ile IPTV Kanal Listesi Yüklemek.

corray76

New member
Üye
Katılım
19 Eki 2016
Mesajlar
7
Beğeniler
0
Ozellikte A.kadir rumuzlu beyfendiye de tesekkur ederim yaptigi program sayesinde iptv ye kavustum
 

A.kadir

Moderator
Yönetici
Moderator
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
2,174
Beğeniler
243
Ohoooooooo corayım hayrını gör güle güle kullan kardeşim her zaman 24/24 hizmete devam takıldığın yer olursa her zaman seve seve yardımcı oluruz hep birlikte
 

DOST_6080

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
4 Şub 2015
Mesajlar
4,460
Beğeniler
6,478
Yaş
54
Konum
TüRKİYE CUMHURİYETİ
Carbon ve dost rumuzlu arkadaslara yardimlarindan dolayi cok teşekkür ederim
Ozellikte A.kadir rumuzlu beyfendiye de tesekkur ederim yaptigi program sayesinde iptv ye kavustum


Ohoooooooo corayım hayrını gör güle güle kullan kardeşim her zaman 24/24 hizmete devam takıldığın yer olursa her zaman seve seve yardımcı oluruz hep birlikte

Hadi gözümüz aydın olsun herkes mutlu Onlar erdi muradına bizler çıkalım kerevetine mi derler ..
 

ismailtekin

New member
Üye
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
3
Beğeniler
0
slm ustalar Next mini Amigo kullanıyorum fakat güncel IPTV kanallarını bulamadım. Bulduklarımda kısa süreli oluyor. Ne yapmalıyım Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler
 

A.kadir

Moderator
Yönetici
Moderator
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
2,174
Beğeniler
243
slm ustalar Next mini Amigo kullanıyorum fakat güncel IPTV kanallarını bulamadım. Bulduklarımda kısa süreli oluyor. Ne yapmalıyım Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler
satın alman gerek
free nin garantisi yoktur kısa sürer paylaşımla bulduklarının heran kapanma ihtimali vardır hep açık sıkıntısız istersen satın almalısın
 

Apocalypso

New member
Üye
Katılım
9 Kas 2016
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Arkadaşlar ben amigo plus hd aldım
Kullanan var mı
Hangi dosyayı cihazın neresine yüklemem gerek
Formatı ne olmalı
 

pips17

New member
Üye
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
18
Beğeniler
0
Arkadaşlar İP tvnin hafızası ne kadar ? Yani İP tv satın alsam maksimum kaç kanal yüklerim ?
 

A.kadir

Moderator
Yönetici
Moderator
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
2,174
Beğeniler
243
Arkadaşlar İP tvnin hafızası ne kadar ? Yani İP tv satın alsam maksimum kaç kanal yüklerim ?
cihazın amigo ise öyle kabul edipte yazıyorum kullanıcı bölümü dosya ile yüklediklerin 255 adettir fazlasını almaz
son yazılımda xpanel eklendi orası şu anda 3000 yükledim sanırım 4000 kanal kapasitesi var yada en azından 3000 kanal alabiliyor
 

pips17

New member
Üye
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
18
Beğeniler
0
cihazın amigo ise öyle kabul edipte yazıyorum kullanıcı bölümü dosya ile yüklediklerin 255 adettir fazlasını almaz
son yazılımda xpanel eklendi orası şu anda 3000 yükledim sanırım 4000 kanal kapasitesi var yada en azından 3000 kanal
alabiliyor
Xpanel ve IP tv arasında ne fark var ? Xpanel satın alınırmı ?
 

A.kadir

Moderator
Yönetici
Moderator
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
2,174
Beğeniler
243
Xpanel ve IP tv arasında ne fark var ? Xpanel satın alınırmı ?
2 side aynı usb bölümüne karma hesaplardan farklı kanalları dosyaya derleyip 255 adete kadar yükleyip izleyebilirsin
panel kısmı gene o dosyadaki farkı hesaplardan birini veya free bulduğun forumlardan yada satın aldığın iptv hesabının bilgilerini gerekli yerlere girip sadece o hesaptaki kanalları izlersin
 

pips17

New member
Üye
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
18
Beğeniler
0
2 side aynı usb bölümüne karma hesaplardan farklı kanalları dosyaya derleyip 255 adete kadar yükleyip izleyebilirsin
panel kısmı gene o dosyadaki farkı hesaplardan birini veya free bulduğun forumlardan yada satın aldığın iptv hesabının bilgilerini gerekli yerlere girip sadece o hesaptaki kanalları izlersin
Xpanel dediğiniz xstream'mi ?
 

pips17

New member
Üye
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
18
Beğeniler
0
Selam arkadaşlar. Xstrem kanal listesi nasıl silinir acaba ? Bir diğer sorum xstream iptv satın alınırmı LigTV falan izlemek için ? Teşekkürler