Vestel Müşteri Hizmetleri, çağrı merkezinin en prestijli ödüllerinden biri olan Contact Center Worldde iki altın madalya daha kazandı. Vestel En İyi Self-Service Uygulaması kategorisinde Akıllı Diagnostic Uygulaması ve Teknoloji İnovasyonu kategorisinde de Buena Vista ile birinci oldu. Vestel, geçtiğimiz sene Contact Center Worldün EMEA ayağında 2 altın madalya, Amerikada gerçekleştirilen dünya şampiyonasında da 1 altın 1 bronz madalya kazanmıştı.
Çağrı Merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden olan Contact Center Worldün EMEA ayağı 26 Mayısta Londrada yapıldı. Türkiyenin teknoloji devi Vestel, geliştirdiği iki uygulama ile iki birincilik elde etti.
En İyi Self-Service Uygulaması kategorisinde altın madalya kazanan Vestelin Akıllı Diagnostic Uygulamasıyla Puzzle Buzdolabı ürün grubunda hata takip edilerek teknik olmayan problemler uzaktan çözülebiliyor. Ayrıca yetkili servis müdahalesi gerektiren arızalarda da bu uygulama, hangi parçanın arızalı olduğunu tespit edip, yedek parça kodunu bildirerek hizmet süresini minimuma indiriyor. Bu sayede kusursuz Vestel deneyimi adına satış sonrası hizmetlerde maksimuma çıkarılıyor.
Teknoloji İnovasyonu kategorisinde de birincilik getiren Buena Vista projesi ile Vestel Çağrı Merkezinde kullanılan sistem ve süreçler tamamen yenilendi. Proje kapsamında karar mekanizmaları ve müşteri temsilcilerini yönlendiren algoritmalar sayesinde Vestel müşterilerine daha hızlı ve etkin bir hizmet deneyimi sağlanıyor.
Vestel İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, Vestel Müşteri Hizmetlerinin kazandığı ödüllerin gurur verici olduğunu belirterek, Dünya çapında pek çok şirketin yer aldığı bu organizasyonda geçen sene kazandığımız dünya şampiyonluğunun ardından, bu sene de iki altın madalyaya layık görüldük. Vestel olarak müşterilerimize her alanda kusursuz bir deneyim yaşatmak için çalışıyoruz. Yeni projelerimizle bu deneyimi daha üst seviyelere taşıyacağımıza inanıyorum. Müşterilerimizin seslerine kulak vererek, en iyi olma yolunda çalışmalarımıza devam edeceğiz dedi.
Çağrı Merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden olan Contact Center Worldün EMEA ayağı 26 Mayısta Londrada yapıldı. Türkiyenin teknoloji devi Vestel, geliştirdiği iki uygulama ile iki birincilik elde etti.
En İyi Self-Service Uygulaması kategorisinde altın madalya kazanan Vestelin Akıllı Diagnostic Uygulamasıyla Puzzle Buzdolabı ürün grubunda hata takip edilerek teknik olmayan problemler uzaktan çözülebiliyor. Ayrıca yetkili servis müdahalesi gerektiren arızalarda da bu uygulama, hangi parçanın arızalı olduğunu tespit edip, yedek parça kodunu bildirerek hizmet süresini minimuma indiriyor. Bu sayede kusursuz Vestel deneyimi adına satış sonrası hizmetlerde maksimuma çıkarılıyor.
Teknoloji İnovasyonu kategorisinde de birincilik getiren Buena Vista projesi ile Vestel Çağrı Merkezinde kullanılan sistem ve süreçler tamamen yenilendi. Proje kapsamında karar mekanizmaları ve müşteri temsilcilerini yönlendiren algoritmalar sayesinde Vestel müşterilerine daha hızlı ve etkin bir hizmet deneyimi sağlanıyor.
Vestel İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, Vestel Müşteri Hizmetlerinin kazandığı ödüllerin gurur verici olduğunu belirterek, Dünya çapında pek çok şirketin yer aldığı bu organizasyonda geçen sene kazandığımız dünya şampiyonluğunun ardından, bu sene de iki altın madalyaya layık görüldük. Vestel olarak müşterilerimize her alanda kusursuz bir deneyim yaşatmak için çalışıyoruz. Yeni projelerimizle bu deneyimi daha üst seviyelere taşıyacağımıza inanıyorum. Müşterilerimizin seslerine kulak vererek, en iyi olma yolunda çalışmalarımıza devam edeceğiz dedi.