DeFacto Tunusa ilk mağazasını açtı
DeFacto Kuzey Afrikada büyüyor
Yurt dışında yatırımlarına devam eden DeFacto, büyüme hedefleri kapsamında Kuzey Afrikayı öncelikli pazarlar arasına alarak bölgedeki 9. mağazasını Tunusa açtı. Kuzey Afrikada 2017 yılı içinde 13 mağaza daha açmayı hedefleyen DeFacto yılsonunda bölgede 20 mağazaya ulaşacak.
Global moda markası olma vizyonuyla yatırımlarına devam eden DeFacto, yurtdışı mağazalaşma çalışmalarına 2017 yılında da devam ediyor. Kuzey Afrikadaki 9. mağazasını Tunusta açan DeFacto, faaliyet gösterdiği tüm pazarlarda dünya trendlerine uygun tasarımları ve geniş ürün yelpazesinden oluşan koleksiyonlarını moda severlerle buluşturmaya devam ediyor.
İhsan Ateş: Sahra Altında yaygınlaşacağız
Kuzey Afrikanın en önemli merkezlerinden biri olan Tunusa yatırım yapmaktan duydukları mutluluğu dile getiren DeFacto CEOsu İhsan Ateş, Yılsonuna kadar Tunusta ikinci mağazayı açacaklarını belirtti. İhsan Ateş, Kuzey Afrikanın merkezi konumundaki Tunus, nüfus, finansal veriler ve lokasyon gibi avantajları barındırıyor. Stratejik planımız çerçevesinde Kuzey Afrika hattında yatırımlarımız devam edecek. Özellikle Fas ve Mısırda derinleşip mağaza sayılarımızı her yıl artırmayı hedefliyoruz. Örneğin 2015 yılında Fasta 1 mağazamız vardı, 2016 yılını 5 mağaza ile kapattık. dedi.
Globalleşme çalışmalarında örnek markayız
Dünyanın pek çok yerinde faaliyet gösterirken, farklı bölgelerdeki tüketici taleplerine cevap verebilmek için yerel şartlara uygun üretim, pazarlama ve yönetim süreçleri geliştirdiklerini vurgulayan İhsan Ateş, Globalleşme, sadece yurt dışında mağaza açmak demek değil. Global pazarlama stratejileri geliştirerek her coğrafyada müşteri beklentilerini iyi anlamak, yerel pazarın ihtiyaçlarına uygun ürünleri sunmak, hatta iletişim çalışmalarını da yerel medya tüketimine göre planlamak demek dedi. Ateş, bu sayede birbirinden farklı dinamiklere ve kültürlere sahip yeni ve çeşitli pazarlarda geleneklere, alışkanlıklara, yaşam tarzına göre ürünleri belirleme, operasyon süreçlerini verimli yöneterek, doğru kanaldan ve doğru tonda iletişim yaparak, çevik hareket ederek ve sonuçta girdikleri pazarlarda sürekli başarıyı yakalayarak, Türkiyedeki ilk başarılı globalleşme hikayelerinden birini yazdıklarını ifade etti.
DeFacto Kuzey Afrikada büyüyor
Yurt dışında yatırımlarına devam eden DeFacto, büyüme hedefleri kapsamında Kuzey Afrikayı öncelikli pazarlar arasına alarak bölgedeki 9. mağazasını Tunusa açtı. Kuzey Afrikada 2017 yılı içinde 13 mağaza daha açmayı hedefleyen DeFacto yılsonunda bölgede 20 mağazaya ulaşacak.
Global moda markası olma vizyonuyla yatırımlarına devam eden DeFacto, yurtdışı mağazalaşma çalışmalarına 2017 yılında da devam ediyor. Kuzey Afrikadaki 9. mağazasını Tunusta açan DeFacto, faaliyet gösterdiği tüm pazarlarda dünya trendlerine uygun tasarımları ve geniş ürün yelpazesinden oluşan koleksiyonlarını moda severlerle buluşturmaya devam ediyor.
İhsan Ateş: Sahra Altında yaygınlaşacağız
Kuzey Afrikanın en önemli merkezlerinden biri olan Tunusa yatırım yapmaktan duydukları mutluluğu dile getiren DeFacto CEOsu İhsan Ateş, Yılsonuna kadar Tunusta ikinci mağazayı açacaklarını belirtti. İhsan Ateş, Kuzey Afrikanın merkezi konumundaki Tunus, nüfus, finansal veriler ve lokasyon gibi avantajları barındırıyor. Stratejik planımız çerçevesinde Kuzey Afrika hattında yatırımlarımız devam edecek. Özellikle Fas ve Mısırda derinleşip mağaza sayılarımızı her yıl artırmayı hedefliyoruz. Örneğin 2015 yılında Fasta 1 mağazamız vardı, 2016 yılını 5 mağaza ile kapattık. dedi.
Globalleşme çalışmalarında örnek markayız
Dünyanın pek çok yerinde faaliyet gösterirken, farklı bölgelerdeki tüketici taleplerine cevap verebilmek için yerel şartlara uygun üretim, pazarlama ve yönetim süreçleri geliştirdiklerini vurgulayan İhsan Ateş, Globalleşme, sadece yurt dışında mağaza açmak demek değil. Global pazarlama stratejileri geliştirerek her coğrafyada müşteri beklentilerini iyi anlamak, yerel pazarın ihtiyaçlarına uygun ürünleri sunmak, hatta iletişim çalışmalarını da yerel medya tüketimine göre planlamak demek dedi. Ateş, bu sayede birbirinden farklı dinamiklere ve kültürlere sahip yeni ve çeşitli pazarlarda geleneklere, alışkanlıklara, yaşam tarzına göre ürünleri belirleme, operasyon süreçlerini verimli yöneterek, doğru kanaldan ve doğru tonda iletişim yaparak, çevik hareket ederek ve sonuçta girdikleri pazarlarda sürekli başarıyı yakalayarak, Türkiyedeki ilk başarılı globalleşme hikayelerinden birini yazdıklarını ifade etti.