Neler yeni

Next 2000 HD Minix Internet Machina 06.09.2018 Tarihli TEST Yazılımı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Karbon

Administrator
Yönetici
Administrator
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
7,167
Beğeniler
2,287
Konum
İstanbul
#1
Next 2000 HD Minix Internet Machina 06.09.2018 Tarihli TEST Yazılımı



Yazılım Notları :


- Oynatma Hatası Veren Bazı Serverlerdeki Sorun Düzeltildi.
- Xpanel Kategori Hafızası 500 e Çıkartıldı.
- Yazılım TEST Yazılımıdır. Sadece TEST Edecek Arkadaşlar Yüklesinler.
- @doktornext'e Teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

k.ceem

Active member
Üye
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
338
Beğeniler
95
Konum
İstanbul
#3
Yazılımda ve bize ulaşmasında emeği geçen herkesin ellerine sağlık hafta sonuna kadar yokum yükleyen arkadaşlar xpanel hatası düzelmişmi yazarlarsa sevinirim.
 

A.kadir

Moderator
Yönetici
Moderator
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
2,405
Beğeniler
2,227
#6
emeği geçenlere teşekkürler

xpaneldeki 30000 kapasite sanırım 20000 ne düşürülmüş önceki yazılımda boot ettiren panel şimdi listeledi ama 20000 lik kısmı geldi kısaca yüklenmeyen yüksek kapasiteli paneller 20 binlik kısmı şimdi OK
 
Son düzenleme:

haydar1966

Co-Administrator
Yönetici
Co-Admin
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
5,515
Beğeniler
2,068
Konum
İstanbul
#7
@Doktor civanım yine yaptı yapacağını vallahi tatildeyken bile bizleri yalnız bırakmıyor.! Ayrıca yazılımcı KORELİ kardeşlerimize vede bizlere ulaştıran @KARBON kardeşime çokk teşekkürler...

ÖNEMLİ NOT:IP-SERVER lerinde bağlantı hatası alan arkadaşlar en kısa zamanda sorunun son durumları hakkında geri bildirim yapmayı sakın UNUTMAYIN.!!!
 

OCTAVİA1

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
22 Ağu 2018
Mesajlar
3,170
Beğeniler
68,189
Yaş
57
Konum
T.C ANADOLU
#8
Biz kullanıcılara cihazın daha iyi olması için uğraşan yazılımcı KORELİ kardeşlerimize vede bizlere ulaştıran @KARBON kardeşime çok teşekkürler.
 

tv17

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
635
Beğeniler
180
#11
Öncelikle yazılımda emeği geçen arkadaşlara çok teşekkürler.

Xpanel bağlantısı alan arkadaşlardan biriside benim yazılımı boot modunda yükledim xpaneli yeniden yapılandırdım çok şükür panel bağlantı sorunu giderilmiş.Şu an yayınları açabiliyorum
 
Son düzenleme:

denizci56

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
1,533
Beğeniler
447
Konum
Ege
#12
Yazılımda emek ve paylaşımı geçen arkadaşlara teşekkürler.
 

haydar1966

Co-Administrator
Yönetici
Co-Admin
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
5,515
Beğeniler
2,068
Konum
İstanbul
#13
Öncelikle yazılımda emeği geçen arkadaşlara çok teşekkürler.

Xpanel bağlantısı alan arkadaşlardan biriside benim yazılımı boot modunda yükledim xpaneli yeniden yapılandırdım çok şükür panel bağlantı sorunu giderilmiş.Şu an yayınları açabiliyorum


Paylaşım için teşekkürler evet bu konuda yazan ve panel hatası veren sevgili @mucro kardeşim şimdi sıra sizde.!!!
 

hkoçal

Member
Üye
Katılım
4 Eyl 2013
Mesajlar
44
Beğeniler
29
#14
Yazılımda ve bizlere ulaşmasında emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.
 

kurtulus_07

Well-known member
Üye
Katılım
14 Eki 2017
Mesajlar
1,877
Beğeniler
16,584
Konum
ANTALYA
#15
2-3 gün önce yeni yazılımı yüklemiştik bu farklımı yoksa fta içinmi bi yanlışlık olmasın
 

İzzet1

New member
Üye
Katılım
2 Eyl 2018
Mesajlar
4
Beğeniler
1
#16
x panel hatasının hizmet aldığım iptv serverinde olduğu yetkililerce bildirildi
 

İzzet1

New member
Üye
Katılım
2 Eyl 2018
Mesajlar
4
Beğeniler
1
#18
Son yazılımı yükledikten sonra xpanel hatası kayboldu.. Yazılım için teşekkürler
 

mucro

Active member
Üye
Katılım
17 Tem 2018
Mesajlar
139
Beğeniler
111
#19
[/B]

Paylaşım için teşekkürler evet bu konuda yazan ve panel hatası veren sevgili @mucro kardeşim şimdi sıra sizde.!!!
Müjdeyi veriyorum öncelikle yazılımla uğraşan doktor beye ve haydar beye ilgilerinden dolayı teşekkür ederim

Arkadaşlar yazılımı yükledim şuan server sıkıntısız çalışıyor güncelleme ile birlikte xpanel hatası ortadan kalkmıştır. Sevgiler saygılar
 

ahmtorn

Active member
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
118
Beğeniler
88
#20
haydar hocam 4 gündür x panel hatası diyordu server aldığım yerle kavga ettim 4 dkka önce verdğiiniz yazılımı yükledim x panel hatası düzeldi tüm arkadşlara öneririm sizede çok teşekkürler hocam...... hayrı hocam next 2000 internet macina ile yaptığımız kayıtları nasıl izleriz bir yolu varmı saygılar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...