Merhaba Next.web.tr Misafiri! Forum Sitemize Hoşgeldin.

Sitemize üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz.

or Kayıt ol

Serviste Cihaz Kaç Gün Bekler?

agurkan

0
Üye
14 Şub 2013
158
63
28
Denizli
Tunerinden biri arızalı Next Machina 3D cihazı 04 Temmuz 2015 tarihinde servise verdim. Bugün tam 42 gün oldu. Sizce normal mi?
 

cafi

0
Özel Üye
5 Kas 2013
5,578
57,667
113
izmir çamdibi
bildirim tarihinden itibaren başlar.
Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.

Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

Satıcı, malın; garanti süresi içinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

Arızalarda kullanım hatasının bulunup bulunmadığı servis istasyonları, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla; bu malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisi tarafından düzenlenen raporla belirlenir.

Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

Yukarıda (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.
ALINTI= http://www.memurlar.net/haber/194250/
 

agurkan

0
Üye
14 Şub 2013
158
63
28
Denizli
İlk başta servis parça geleceğini söyledi. Daha sonra parçanın geldiği fakat arızalı çıktığı, cihazın İstanbul'a gönderildiği söylendi. Next'i aradım 27 temmuzda cihazın kendilerine geldiği, 11-12 Ağustos gibi cihazın geri gönderileceği söylendi. Bugün servisi aradım - gelmedi, fabrikayı arayıp 5 dakika sonra biz size dönelim dediler. Şu an itibariyle 2 saati geçti. Ne arayan ne soran var.
 

astra

0
Üye
16 Haz 2015
1,326
0
36
İlk başta servis parça geleceğini söyledi. Daha sonra parçanın geldiği fakat arızalı çıktığı, cihazın İstanbul'a gönderildiği söylendi. Next'i aradım 27 temmuzda cihazın kendilerine geldiği, 11-12 Ağustos gibi cihazın geri gönderileceği söylendi. Bugün servisi aradım - gelmedi, fabrikayı arayıp 5 dakika sonra biz size dönelim dediler. Şu an itibariyle 2 saati geçti. Ne arayan ne soran var.

bu saatten sonrada aramazlar bugun mesai bıttı
 

haydar1966

0
Yönetici
Co-Admin
5 Şub 2015
5,540
2,140
113
İstanbul
Tunerinden biri arızalı Next Machina 3D cihazı 04 Temmuz 2015 tarihinde servise verdim. Bugün tam 42 gün oldu. Sizce normal mi?

Merhabalar sayın arkadaşım..

1.Acaba servisi en son ne zaman arayıp cihazınız hakkında bilgi edindiniz.?
2.Birde servis derken konumunuz DENİZLİ görünüyor MERKEZ yani İSTANBUL'a mı gönderdiniz yoksa sizin oradamı.?
 

agurkan

0
Üye
14 Şub 2013
158
63
28
Denizli
İlk başta servis parça geleceğini söyledi. Daha sonra parçanın geldiği fakat arızalı çıktığı, cihazın İstanbul'a gönderildiği söylendi. Next'i aradım 27 temmuzda cihazın kendilerine geldiği, 11-12 Ağustos gibi cihazın geri gönderileceği söylendi. Bugün servisi aradım - gelmedi, fabrikayı arayıp 5 dakika sonra biz size dönelim dediler. Şu an itibariyle 2 saati geçti. Ne arayan ne soran var.

Merhabalar sayın arkadaşım..

1.Acaba servisi en son ne zaman arayıp cihazınız hakkında bilgi edindiniz.?
2.Birde servis derken konumunuz DENİZLİ görünüyor MERKEZ yani İSTANBUL'a mı gönderdiniz yoksa sizin oradamı.?

Herkese iyi akşamlar. Haydar Ustam size de.
kayıtlar göre; Denizlideki servisi 24-30 Temmuz, 4-7-12 Ağustos ve en son bu gün saat 15:24 de aramışım. 0 216 - 592 98 00 no.lu Next telefonunu da 07 Ağustos'ta aramışsın diyor telefon. Yukarıda belirtiğim gibi 4 Temmuz'da Denizlide servise verdim. Servis İstanbul'a göndermiş. Gidiş o gidiş.
 

haydar1966

0
Yönetici
Co-Admin
5 Şub 2015
5,540
2,140
113
İstanbul
Herkese iyi akşamlar. Haydar Ustam size de.
kayıtlar göre; Denizlideki servisi 24-30 Temmuz, 4-7-12 Ağustos ve en son bu gün saat 15:24 de aramışım. 0 216 - 592 98 00 no.lu Next telefonunu da 07 Ağustos'ta aramışsın diyor telefon. Yukarıda belirtiğim gibi 4 Temmuz'da Denizlide servise verdim. Servis İstanbul'a göndermiş. Gidiş o gidiş.

Tekrar merhabalar maalesef üzülerek söylemek zorundayımki sizin oradaki servis tam anlamı ile sopalık...Yahu Allah aşkına siz cihazı 4 TEMMUZ da servise veriyorsunuz ve o beyefendiler keyifleri ancak gelip ayın 25 yada 26 sında kargolayıp İSTANBUL' a yolluyorlar.Aradan tam 20 küsür gün geçtikten sonra.! Keşke cihazı siz yollasa idiniz cihaz ortalama taş çatlasa 1 hafta içinde çoktan gider ve size geri gelirdi...Bence bu durumu NEXT firmasına ayrıntılı anlatın ve mağduriyetinizi dile getirin.Büyük ihtimal NEXT böyle bir şeye bir kez daha göz yumdurmayacaktır...Şimdi bence ilk yapmanız gereken MERKEZ servisi arayıp cihazınız hakkında son durumu öğrenin bakalım cihaz ne durumda olayı bir an önce ayrıntılandıralımki cihazın size dönüş süresini kısaltabilelim. Normalde İSTANBUL da bir cihaz en fazla taş çatlasın 1 haftada gider ve gelir...
 

agurkan

0
Üye
14 Şub 2013
158
63
28
Denizli
Vee mutlu son. Dün akşam 8'de servis aradı, "cihazınız geldi-alabilirsiniz" dedi. Erken olmadı mı? dedim. "Kusura bakmayın, gecikti" dedi. Bu akşam iş çıkışı gidip alacağım nasip olursa. Next'i seviyorum. Yoksa çoktaaan gerekli yerlere gerekli şikayetleri yapmıştım. Neyse kulağıma küpe oldu. Bundan sonra arıza durumunda direk İstanbul'a. İlgilenen arkadaşlara teşekkür ederim. Bu vesile ile herkese iyi günler diliyorum. Kimseyi tanımasam da iyi ki varsınız.
 

agurkan

0
Üye
14 Şub 2013
158
63
28
Denizli
45 gün ben niye, neyi bekledim ki? Bu Machina 3D denilen cihazda birinci tuner ile ikinci tuner arasında özellik, işlev vs. vs. fark var mıdır? Servise dedim ki " ikinci tunerde diseqc uyduları ayırmıyor, a'da Türksat seçili iken sinyal var ancak b'de Hotbird uydusundan sinyal alamıyorum. Bence 2 nci tuner arızalı" dedim. Zira 1nci tunerde böyle bir sıkıntı yaşamadım. ;1nci tunerde merkezi sistemden bağlı tüm çanaklardan sinyal alıyor iken 2 nci tunerde sadece Türksattan sinyal alabiliyorum. Dolaysıyla 2 tuner arasında fark var mı.? Yok ise hem buradaki servis, hem de YE beni 45 gün boşu boşuna oyaladı mı?




 

agurkan

0
Üye
14 Şub 2013
158
63
28
Denizli
Türksat 1nci tuner : S-%75, K-%100 iken 2nci tunerde S-%69, K-%96 görünüyor. Maalesef yapılan tek şey de anten kablosunu Tunerin birinden söküp diğerine takmak :livid:
 

agurkan

0
Üye
14 Şub 2013
158
63
28
Denizli
45 gün ben niye, neyi bekledim ki? Bu Machina 3D denilen cihazda birinci tuner ile ikinci tuner arasında özellik, işlev vs. vs. fark var mıdır? Servise dedim ki " ikinci tunerde diseqc uyduları ayırmıyor, a'da Türksat seçili iken sinyal var ancak b'de Hotbird uydusundan sinyal alamıyorum. Bence 2 nci tuner arızalı" dedim. Zira 1nci tunerde böyle bir sıkıntı yaşamadım. ;1nci tunerde merkezi sistemden bağlı tüm çanaklardan sinyal alıyor iken 2 nci tunerde sadece Türksattan sinyal alabiliyorum. Dolaysıyla 2 tuner arasında fark var mı.? Yok ise hem buradaki servis, hem de YE beni 45 gün boşu boşuna oyaladı mı?





Güncell
 

agurkan

0
Üye
14 Şub 2013
158
63
28
Denizli
Machina 3D cihazda birinci tuner ile ikinci tuner arasında özellik, işlev vs. vs. fark var mıdır? Yoksa ikisi de aynı mıdır?
 

haydar1966

0
Yönetici
Co-Admin
5 Şub 2015
5,540
2,140
113
İstanbul
Merhabalar sevgili kardeşim her iki tunerde hiç bir fark yoktur.! Zaten çift tunerin avantaj sağlamasının nedeni KAYIT avantajı sağlamasıdır... Yapılması gereken sadece kullanılmak istenilen tuneri ister dayzek modunda istersede motor modunda ayarlamaktır.Bu arada işlerim dolayısı ile yeni geldim dışardan ancak mesajınızı gördüm ve anında cevapladım.
 

agurkan

0
Üye
14 Şub 2013
158
63
28
Denizli
Yaw arkadaşlar ne cihazmış, ne arızaymış anlamadım gitti. 22.08.2015 Cumartesi günü arıza giderilemediği için cihazımı kendim direkt fabrikaya gönderdim. O gün bu gündür haber yok. Dün ve bu gün ara ara firmanın internet sitesinde yazan telefon numaralarını ve 444 'lü numarayı sürekli aramama rağmen telefonları açan yok. Cihaz 2 ayını serviste geçirdi ve ben muhatap bulamıyorum. Telefon numarası mı değişti bilen var mı?
 
Üst