Turkcellin ana iletişim ve teknoloji sponsoru olduğu ve 22 Nisanda açılışı yapılan EXPO 2016 Antalya sona erdi. 5 milyon kişinin ziyaret ettiği EXPO, uluslararası botanik sergisi ile birlikte Turkcell Amfitiyatroda düzenlenen 85 yerli 3 yabancı konsere de ev sahipliği yaptı.
Antalya bu yıl EXPO 2016 ile birlikte büyük bir organizasyona ev sahipliği yaptı. Turkcellin ana iletişim ve teknoloji sponsorluğunda gerçekleştirilen ve tam 5 milyon kişi tarafından ziyaret edilen EXPO 2016 Antalya sona erdi. Açık bulunduğu 6 ay boyunca konserler, sergiler, canlı performanslar, törenler, konferanslar ve çeşitli aktivitelerin yapıldığı EXPO; Dünya Botanik EXPOsunun bayrağını da Çine devretti.
Deep Purpledan EXPOda muhteşem konser
Turkcell, EXPO 2016 Antalyanın tüm teknolojik altyapısını üstlenirken, fuara katılan tüm yerli ve yabancı ziyretçilere ücretsiz wi-fi hizmeti sundu. 5 milyon kişinin ziyaret ettiği bu organizasyonda 85 yerli 3 yabancı konser olmak üzere 88 konser Turkcell Amfitiyatroda gerçekleştirildi. Bu konserleri yaklaşık 2 milyon kişi dinledi. Deep Purple, Simply Red, Sarah Brightman ve Level 42 ve Status Quo gibi dünyaca ünlü isimler, Turkcell Amfi-tiyatrosunu hınca hınç doldururken, hafızalara kazınan konserlere imza attılar.
Turkcell Türkiyenin tanıtımında büyük öneme sahip EXPO 2016 Antalyanın ana iletişim ve teknoloji sponsoru olarak Turkcell EXPO Kulesi, Turkcell Amfi-tiyatrosu gibi mekanlara da ismini verdi. Palmiye formlu, 19 katlı ve 120 metre yüksekliğindeki Türkiyenin Eyfeli olarak adlandırılan Turkcell EXPO Kulesi, Antalyanın kalıcı sembolü haline geldi. Turkcell, verdiği destekle fuarın ana teması olan çiçek ve çocuk kapsamında da Türkiyede ve dünyada biyo-çeşitliliğin sürdürülmesine dikkat çekerek farkındalık yarattı.
Antalya bu yıl EXPO 2016 ile birlikte büyük bir organizasyona ev sahipliği yaptı. Turkcellin ana iletişim ve teknoloji sponsorluğunda gerçekleştirilen ve tam 5 milyon kişi tarafından ziyaret edilen EXPO 2016 Antalya sona erdi. Açık bulunduğu 6 ay boyunca konserler, sergiler, canlı performanslar, törenler, konferanslar ve çeşitli aktivitelerin yapıldığı EXPO; Dünya Botanik EXPOsunun bayrağını da Çine devretti.
Deep Purpledan EXPOda muhteşem konser
Turkcell, EXPO 2016 Antalyanın tüm teknolojik altyapısını üstlenirken, fuara katılan tüm yerli ve yabancı ziyretçilere ücretsiz wi-fi hizmeti sundu. 5 milyon kişinin ziyaret ettiği bu organizasyonda 85 yerli 3 yabancı konser olmak üzere 88 konser Turkcell Amfitiyatroda gerçekleştirildi. Bu konserleri yaklaşık 2 milyon kişi dinledi. Deep Purple, Simply Red, Sarah Brightman ve Level 42 ve Status Quo gibi dünyaca ünlü isimler, Turkcell Amfi-tiyatrosunu hınca hınç doldururken, hafızalara kazınan konserlere imza attılar.
Turkcell Türkiyenin tanıtımında büyük öneme sahip EXPO 2016 Antalyanın ana iletişim ve teknoloji sponsoru olarak Turkcell EXPO Kulesi, Turkcell Amfi-tiyatrosu gibi mekanlara da ismini verdi. Palmiye formlu, 19 katlı ve 120 metre yüksekliğindeki Türkiyenin Eyfeli olarak adlandırılan Turkcell EXPO Kulesi, Antalyanın kalıcı sembolü haline geldi. Turkcell, verdiği destekle fuarın ana teması olan çiçek ve çocuk kapsamında da Türkiyede ve dünyada biyo-çeşitliliğin sürdürülmesine dikkat çekerek farkındalık yarattı.