- 19 Haz 2016
- 8,533
- 148
- 63
Samsung değişim programı kapsamında yenilenen Galaxy Note 7 modellerinin sevkiyatına başladı. Peki, batarya sorunu çözülen cihazlar nasıl anlaşılıyor?
Güney Koreli teknoloji devi Samsung, yeni amiral gemisi Galaxy Note 7de yaşanan batarya kaynaklı sorunların ardından cihazın satışını durdurmuş ve satın alan kullanıcılar ile değişim programı için kayıt yaptırmaları konusunda iletişime geçmişti.
Yeni Cihazların Kutusunda Siyah Kare Yer Alıyor!
Kullanıcıların bekleyişi devam ederken ilk adım Kanadada atıldı. Kanadada yenilenen cihazların gönderimi için geçtiğimiz haftalarda 19 Eylül tarihini işaret eden Samsung, bugün itibariyle Galaxy Note 7 için değişim programına katılan kullanıcıların yeni telefonlarını göndermeye başladı.
Daha önce ortaya çıkan haberlerde batarya problemi bulunmayan Galaxy Note 7lerin kutuları üzerinde mavi renkli bir S harfi olacacağı söyleniyordu. Kanadada gönderilen yeni Galaxy Note 7lerde ise, mavi S harfi yer almıyor.
Ancak, yeni cihazların kutusunda yer alan küçük siyah kare dikkat çekiyor. ABDde bulunan kullanıcılar için 21 Eylül tarihini işaret eden Samsungun, ülkemizde yer alan Galaxy Note 7lerin değişim tarihi hakkında henüz bir açıklaması bulunmuyor.

Yeni Cihazların Kutusunda Siyah Kare Yer Alıyor!
Kullanıcıların bekleyişi devam ederken ilk adım Kanadada atıldı. Kanadada yenilenen cihazların gönderimi için geçtiğimiz haftalarda 19 Eylül tarihini işaret eden Samsung, bugün itibariyle Galaxy Note 7 için değişim programına katılan kullanıcıların yeni telefonlarını göndermeye başladı.

Daha önce ortaya çıkan haberlerde batarya problemi bulunmayan Galaxy Note 7lerin kutuları üzerinde mavi renkli bir S harfi olacacağı söyleniyordu. Kanadada gönderilen yeni Galaxy Note 7lerde ise, mavi S harfi yer almıyor.
Ancak, yeni cihazların kutusunda yer alan küçük siyah kare dikkat çekiyor. ABDde bulunan kullanıcılar için 21 Eylül tarihini işaret eden Samsungun, ülkemizde yer alan Galaxy Note 7lerin değişim tarihi hakkında henüz bir açıklaması bulunmuyor.