Merhaba Next.web.tr Misafiri! Forum Sitemize Hoşgeldin.

Sitemize üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz.

or Kayıt ol

Zamlı memur maaşları belli oldu-2013

collo1

0
Moderator
11 Ocak 2012
3,847
4,936
113
ALMANYA
Memur maaş katsayıları, 0,14'lük enflasyon farkı ve yüzde 3'lük Ocak zammına göre yeniden belirlendi.

7'nci derecenin 1'inci kademesinden maaş alan bir öğretmenin Aralık ayında 2 bin 9 lira olan maaşı 71 lira yükselerek 2 bin 80 liraya, 8'inci derecenin 1'inci kademesindeki maaş alan bir polis memurunun 2 bin 624 lira olan maaşı da 90 lira artışla 2 bin 714 liraya çıktı. Böylece 7'nci derecenin 1'inci kademesindeki öğretmenin maaşı yüzde 3,53, 8'inci derecenin 1'inci kademesindeki polisin maaşı ise yüzde 3,42 oranında arttı.
İşte kaymakamdam müsteşara, öğretmenden polis memuruna kadar tüm memur maaşları...

Müsteşar (1/4)
Eski 7.183 TL
Yeni 7.419 TL​

Genel Müdür 1/4
Eski 6.289 TL
Yeni 6.496 TL​

Şube Müdürü 1/4
Eski 3.213 TL
Yeni 3.322 TL​

Memur 9/1
Eski 1.890 TL
Yeni 1.956 TL​

Memur 13/3
Eski 1.884 TL
Yeni 1.950 TL​

Hizmetli 12/1
Eski 1.755 TL
Yeni 1.818 TL​

Hemşire-Lise 11/3
Eski 2.083 TL
Yeni 2.155 TL​

Öğretmen 1/4
Eski 2.301 TL
Yeni 2.381 TL​

Öğretmen 7/1
Eski 2.009 TL
Yeni 2.080 TL​

Uzman doktor 1/4
Eski 3.770 TL
Yeni 3.896 TL​

Doktor 7/1
Eski 3.137 TL
Yeni 3.243 TL​

Vaiz 1/4
Eski 2.475 TL
Yeni 2.560 TL​

Avukat 1/4
Eski 3.731 TL
Yeni 3.856 TL​

Kaymakam 7/1
Eski 3.509 TL
Yeni 3.627 TL​

Başkomiser 3/1
Eski 2.950 TL
Yeni 3.049 TL​

Polis memuru 8/1
Eski 2.624 TL
Yeni 2.714 TL​

Mühendis-Büro 1/4
Eski: 3.284 TL
Yeni 3.394 TL​

Teknisyen-Büro 11/1
Eski 1.982 TL
Yeni 2.051 TL ​

Profesör 1/4
Eski 4.707 TL
Yeni 4.862 TL​

Araştırma görevlisi 7/1
Eski: 2.314 TL
Yeni 2.394 TL​

Yukarıda verilen maaşlara bölgesel ödemeler ile ek ders ve yabancı dil tazminatı gibi ödemeler hariç, aile ve çocuk yardımı ödeneği dahil edildi.
Yukarıda yer alan rakamların içine aile yardımı ödeneği ile aile yardımı ödeneğine bağlı olarak maaşlara yansıyan asgari geçim indimi de dahil edildi. Bu çerçevede söz konusu rakamlar içinde;
Halen eş için 152,77 lira tutarında ödenmekte olan aile yardımı ödeneği yeni artış sonrası 157,57 liraya çıktı,
Halen 0-6 yaş grubu çocuklar için 35,79 lira tutarında ödenmekte olan aile yardımı ödeneği yeni artış sonrası 36,92 liraya, diğer yaş gruplarında yer alan çocuklar için 17,90 lira olarak ödenmekte olan söz konusu ödeme yeni artış sonrası 18,46 liraya çıktı,
Aile yardımı ödeneğine bağlı olarak mevcut maaşlar içindeki asgari geçim indirim tutarı 33,24 lira yeni maaşlar içindeki tutar ise 36,70 lira oldu.
 
Üst