Neler yeni

Azerspace-1

Stkzky

Member
Üye
Katılım
19 Ara 2018
Mesajlar
51
Beğeniler
56
#1
Arkadaşlar uydum geldi azerspace-1 kurdum 60 kanal çıktı bide nilesat201&eutalsat 7.3 w uydusunu kurdum orda da 330a yakın kanal çıktı şimdi iki sorum var kanal sayıları normal midir azerilerde az kanal olduğunu biliyordum da 60 kanal mı var sadece? İkinci sorum kör tarama nedir bu kanalları ben kör tarama yaparak buldum ama şifreli+şifresiz arama olmasına rağmen neden böyle az kanallar?
Teşekkürler..
 

kadifeli

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
20 May 2015
Mesajlar
611
Beğeniler
458
#2
hayırlı olsun güle güle kullan cihazını
FlySat AzerSpace 1 / Africasat-1A @ 46° East
burdan bakabilirsin azeri uydu da hangi kanallar var.sizdekiyle karsılaştırın
nilsatada oradaki adresten bakın
kanal sayısına bakmayın her uydunun ayrı ayrı beam haritaları var
nilsatta bunun gibi güney bölgeler rahatlıkla alırken kuzey bölgelerden çanağına göre az da olabilir çanak çapı büyüdükçe sayıda buna göre artışda olabilir
bu nedenle her uydununbeam haritalarına bakın bölgenize göre ne derece verimli olur karar verirsiniz
FlySat AzerSpace 1 / Africasat-1A @ 46° East Beams
chazınızda bence kör tarama yapmanız daha iyi
cihazınızın alabildiği kadar verimini görürsünüz sisteminizde
ayrıca uydudaki bölgenizden alabildiğiniz frekansları tarar cihaz
 

Stkzky

Member
Üye
Katılım
19 Ara 2018
Mesajlar
51
Beğeniler
56
#3
hayırlı olsun güle güle kullan cihazını
FlySat AzerSpace 1 / Africasat-1A @ 46° East
burdan bakabilirsin azeri uydu da hangi kanallar var.sizdekiyle karsılaştırın
nilsatada oradaki adresten bakın
kanal sayısına bakmayın her uydunun ayrı ayrı beam haritaları var
nilsatta bunun gibi güney bölgeler rahatlıkla alırken kuzey bölgelerden çanağına göre az da olabilir çanak çapı büyüdükçe sayıda buna göre artışda olabilir
bu nedenle her uydununbeam haritalarına bakın bölgenize göre ne derece verimli olur karar verirsiniz
FlySat AzerSpace 1 / Africasat-1A @ 46° East Beams
chazınızda bence kör tarama yapmanız daha iyi
cihazınızın alabildiği kadar verimini görürsünüz sisteminizde
ayrıca uydudaki bölgenizden alabildiğiniz frekansları tarar cihaz
Usta garantiden geldi uydu ürün değişimi yapmışlar ben kendim kurdum da dedim bi sıkıntı olmasın yardım alalım fikir alalım eyvallah linkleri kontrol edip karşılaştırcam
 

kadifeli

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
20 May 2015
Mesajlar
611
Beğeniler
458
#4
azeri uyduda fazla kanal yok zaten yeni atılan 45 derecedeki azeri uydusunda bulgar kanalları var diğerleri de kapalı ince anten ayarıyla hem 45 hemde 46 alınır
 

Stkzky

Member
Üye
Katılım
19 Ara 2018
Mesajlar
51
Beğeniler
56
#5
azeri uyduda fazla kanal yok zaten yeni atılan 45 derecedeki azeri uydusunda bulgar kanalları var diğerleri de kapalı ince anten ayarıyla hem 45 hemde 46 alınır
Azeriler işini biliyor ama sağ olsunlar maçlardan mahrum bırakmıyorlar usta sana konu dışında bişey sorabilir miyim? Şimdi mesela uyduyu kaldırsam akıllı tvde dahili uyduyla cbc sportu falan izleyebilir miyim şifreye giriyor kıramıyoruz ya tv Philips
 

kadifeli

Özel Üye
Özel Üye
Katılım
20 May 2015
Mesajlar
611
Beğeniler
458
#6
tv konusunda bir şey diyemicem
yanlış bilmiyorsam vestel tv lerin haricinde diğer tvlerde bıss şifre girilmiyor
 

Snooker /fan

Active member
Üye
Katılım
5 Ocak 2018
Mesajlar
172
Beğeniler
63
#8
Arçelik televizyonlarda bazı modellerde biss girişi var. Menu /2011 tuşlanarak biss sayfası açılıyor. Vestel televizyonlarin hemen hemen tüm modellerinde biss menusune Ayarlar /Diğer Ayarlar /Biss şifresi adımlarını takip ederek biss şifresini girebilirsiniz. İthal ürünlerin hiçbirinde biss key girişi yok diye biliyorum.
 

inangkhn.

New member
Üye
Katılım
25 Eyl 2018
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Yaş
30
Konum
Manisa
#10
Merhaba hocam sizden yardım bekliyorum 4 gündür uğraşıyorum yapamadım. Azerspace uydusundan TP leri girip istediğim iki kanala ulaşabiliyordum eski makinamda. Ama bu yeni aldığım next machina 3d cihazında ne yaptıysam olmadı. Format attım olmadı, Bütün söylenen tp leri ekledim görmüyor sinyal yok diyor kör tarama yaptım olmadı. Tp güncelleme yaptım olmadı. Kendi içerisinde sadece bir tane tp ile sinyal alıyor ondada sadece üç tane kanal çıkıyor. İdman tv ve CBC sport için bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursanız sevinirim. Kullandığım 4 uydu var Turksat. Astra. Azerspace. Hordbird. Bütün uydular çalışıyor Azerspace çalışıyor tp girince sinyali görmüyor. Teşekkürler iyi çalışmalar dilerim kolay gelsin.